29. 5. 13

Za zaključek

... vas prosiva, da napišete vaše zaključno mnenje o tem blog seminarju.

Se vam je zdelo koristno, poučno?
Ste zadovoljni?
Imate kakšen predlog za izboljšavo?
Kako je bilo tako delo všeč vašim učencem/dijakom?

Zahvaljujeva se vam za sodelovanje.

Ingrid in Senta

16 komentarjev:

  1. Ali naj to napišemo sem, pod komentarje?

    OdgovoriIzbriši
  2. Vesela sem, da sem se udeležila seminarja. Nimam še popolnoma izoblikovala mnenja kje in kdaj bom jaz lahko to znanje uporabila. Vendar ga bom.Sigurno na kakšnem poročanju s potovanj. Vesela pa sem, da sem se naučila ustvariti hiperpovezavo.

    OdgovoriIzbriši
  3. S seminarjem, vsebino in izvedbo sem bila zadovoljna. Zame je bilo koristno in poučno. Naučila sem se veliko novega, saj nisem ravno računalniški ekspert. Učencem prvega razreda je bilo tovrstno delo zelo zanimivo. Mislim, da v bodoče ne bom uporabljala bloga pri svojem delu. Ampak, nikoli se ne ve. Mogoče ga bom uporabljala v privat življenju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Seminar mi je bil izredno všeč, saj sem si že dolgo želela, da bi znala napisati svoj blog.
    Izvedba seminarja mi je bila všeč, samo morda je trajalo malo predolgo - od izvedbe učne ure s spletnikom do samega zaključnega srečanja.
    Učencem je bilo delo zabavno in zanimivo, saj kaj takšnega še niso počeli. Se bom dela z blogom še lotila, a bolj kot razrednik.
    Pohvale pa tudi izvajalkama seminarja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pišem prehitro; v drugem stavku je napaka. Se opravičujem: Stavek se glasi: Nimam še popolnoma Izoblikovanega mnenja kje in kdaj bom jaz lahko to znanje uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Seminar se mi je zdel koristen in poučen. Vse, kar se novega naučimo, nam lahko le koristi. Več možnosti kot spoznamo, lažje se potem odločamo in izberemo najbolj primerno.
    Blog bom še uporabljala za lažji prikaz določenih vsebin pri pouku. Morda pa tudi za kaj drugega.
    Izvedba seminarja je bila dobra.

    OdgovoriIzbriši
  7. Seminar se mi je zdel zelo poučen. Z učenci ga bom uporabljala za starše in za naravoslovne dneve. Z izvedbo sem bila zelo zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je seminar je bil zelo koristen in učinkovit, delo je bilo prijetno ker smo uspešno sodelovale, hvala za vso pomoč in odgovore na vprašanja zlepim pozdravom Alenka Lučka

    OdgovoriIzbriši
  9. Čeprav se mi je zdelo na začetku, da mi ta seminar ne bo prišel prav, sem zdaj ob koncu drugačnega mnenja. Sem vesela, da sem se ga udeležila, saj sem se naučila spet nekaj novega. Zagotovo bom pridobljeno znanje še kdaj koristno uporabila pri svojem delu za popestritev pouka.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimivo, koristno, poučno...Delam v prvem razredu in uporabnost vidim v povezavi s starši. Izvajalki seminarja sta nas skrbno spodbujali.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala za zanimivo predstavljeno bloganje. Pridružujem se Anji in njenemu komentarju, da ste na spodbujali z zanimivimi sličicami ob opravljenem delu.
    Blog bom uporabljala v šoli v naravi tudi drugo leto.

    OdgovoriIzbriši
  12. Na tem seminarju sem pridobila kar nekaj koristnih informacij, ki jih bom s pridom uporabila pri pouku, verjetno tudi zasebno. Le komentiranje se mi je zdela izguba časa.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kljub začetnim pomislekom sem nad svojim novim znanjem zelo zadovoljna. Določene stvari se mi zdijo koristne in uporabne. Več težav sem imela s komentarji, ker imam raje osebni kontakt, kot pisanje na blog.

    OdgovoriIzbriši
  14. Z izvedbo seminarja in izvajalkama sem zelo zadovoljna. Pohvalila bi predvsem vajino pozitivno naravnanost in spodbudo.
    Naučila sem se marsikaj novega. Ponosna sem, da sem da znam zdaj izdelati fotozgodbo.
    Blog se mi zdi zelo uporaben v višjih razredih. V prvem razredu pa ga bom še naprej uporabljala za obveščanje staršev o aktualnih dogodkih.

    OdgovoriIzbriši
  15. Delo v blogu nam je bilo s strani vodij seminarja zelo dobro predstavljeno. Spodbude, ki so nam jih dajale, so bile zelo prijetne. Vesela sem, da sem spoznala še eno možnost, kako popestriti pouk.
    Hvala obema. LP Lenka

    OdgovoriIzbriši