Medpredmetno povezovanje v prvem razredu že dolgo prakticiramo, saj se je izkazalo kot koristno. To se mi zdi najboljši način, da pridobimo čas, npr. za igro, ki jo otroci v prvem razredu še nujno potrebujejo. Z medpredmetnim povezovanjem v spletniku sicer nimam nobenih izkušenj. Verjetno je tovrstno delo zahtevnejše v višjih razredih, saj se mora uskladiti več učiteljev. Mogoče je pa res spletnik tisti, ki bi omogočil, da bi se več predmetov povezalo in tako naredilo pouk še bolj zanimiv. Učenci imajo delo na računalniku itak radi.
Zanimajo me vaše izkušnje z medpredmetnim sodelovanjem.
OdgovoriIzbrišiMedpredmetno povezovanje v prvem razredu že dolgo prakticiramo, saj se je izkazalo kot koristno. To se mi zdi najboljši način, da pridobimo čas, npr. za igro, ki jo otroci v prvem razredu še nujno potrebujejo.
OdgovoriIzbrišiZ medpredmetnim povezovanjem v spletniku sicer nimam nobenih izkušenj.
Verjetno je tovrstno delo zahtevnejše v višjih razredih, saj se mora uskladiti več učiteljev. Mogoče je pa res spletnik tisti, ki bi omogočil, da bi se več predmetov povezalo in tako naredilo pouk še bolj zanimiv. Učenci imajo delo na računalniku itak radi.